50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας

50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας

50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας (ή του πελάτη σας)

50 κρίσιμες ερωτήσεις σχετικά με την ιστοσελίδα σας που πρέπει να απαντήσετε για να είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα…

  1. Μπορείτε να πείτε σε κάποιον πώς να βρει στον ιστότοπο σας, χωρίς να χρειάζεται να γράψει κάτι;
  2. Είναι οι διευθύνσεις URL αναγνωρίσιμες από έναν άνθρωπο ή είναι γεμάτες από ειδικούς χαρακτήρες και δυναμικά δημιουργημένα παράξενα σύμβολα;
  3. Έχετε μια σελίδα: Πληροφορίες;
  4. Μπορούν οι επισκέπτες να αναγνωρίσουν άμεσα τι αφορά ο ιστότοπος σας χωρίς να επισκεφτούν τη σελίδα “Σχετικά”;
  5. Είναι εύκολα προσβάσιμα τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε κάθε σελίδα – ή τουλάχιστον σε μια σελίδα;
  6. Εάν όχι, από τι κρύβεστε; Από τους πελάτες σας;
  7. Η αρχική σελίδα σας, κάνει οποιεσδήποτε “ωφέλιμες προτάσεις” στον επισκέπτη ή είναι απλώς μια πύλη “Enter Site”;
  8. csc..com.gr - μαθήματα πληροφορικήςΈχετε μια ροή RSS;
  9. Το διακοσμήσατε ποτέ για τις διακοπές ή εορτές;
  10. Πότε είναι η τελευταία φορά που προσθέσατε νέο περιεχόμενο;
  11. Αν είναι πολύς καιρός, τότε αναρωτηθείτε γιατί;
  12. Που κατατάσσεται ο ιστότοπος σας στις μηχανές αναζήτησης για συναφείς λέξεις-κλειδιά με το αντικείμενο σας;
  13. Αναγράφεται το όνομα σας ; Ή το εμπορικό σας όνομα;
  14. Ποιες είναι οι σχετικές λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα σας ούτως ή άλλως;
  15. Σας συνδέει κάποιος στην ιστοσελίδα τους σχετικά πρόσφατα;
  16. Εάν όχι, τι μπορείτε να κάνετε για να συμβεί αυτό;
  17. Ποιος συνδέετε ακριβώς με την ιστοσελίδα σας, αυτές τις μέρες;
  18. Πόσο χρόνο χρειάζεται η φόρτωση του ιστότοπου σας στο σπίτι της …μητέρας σας (με αργή σύνδεση);
  19. Χρειάζεται να εγκαταστήσετε οτιδήποτε στον υπολογιστή της εκτός του internet explorer για να δείτε τον ιστότοπο σας;
  20. Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που θέλετε να κάνει ο επισκέπτης στην σελίδα σας;
  21. Είναι σαφές αυτό που θέλετε για τον επισκέπτη σας;
  22. Ο ιστότοπος σας φαίνεται επαγγελματικός ή μοιάζει με τη σελίδα MySpace για έφηβους;
  23. Συνδέεστε με κάποιες άλλες παρουσίες ιστού (προφίλ κοινωνικών δικτύων, λογαριασμός Twitter, σελίδα YouTube, φωτογραφική ροή Flickr κλπ);
  24. Είναι σαφές ποιο περιεχόμενο της σελίδα σας, προστατεύεται από το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας και ποιο είναι με ελεύθερη λήψη και επαναχρησιμοποίηση;
  25. Τι άλλο μπορείτε να κάνετε στον ιστότοπο σας σήμερα για να αυξήσετε τους επισκέπτες;
  26. Σχολιάζετε σε τρίτα ιστολόγια και δημιουργείτε σχέσεις με άλλους ιδιοκτήτες ιστοτόπων στη βιομηχανία, στον επαγγελματικό κλάδο σας ή σε συναφή με το αντικείμενο σας ιστολόγια;
  27. csc..com.gr - μαθήματα πληροφορικήςΠώς εμφανίζεται ο ιστότοπος σας σε μια κινητή συσκευή;
  28. Σε ένα iPhone;
  29. Σε blackberry?
  30. Σε φτηνό-πλαστικό-freebie τηλέφωνο;
  31. Στο Amazon Kindle;
  32. Μπορεί ο ιστότοπος σας να κατανοηθεί με τις εικόνες του απενεργοποιημένες;
  33. Σε έναν υπολογιστή χωρίς Flash ή Javascript;
  34. Σε κάθε δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης ιστού;
  35. Πόσα κλικ θα χρειαστεί ένας επισκέπτης για να σας δώσει χρήματα κάνοντας μια αγορά;
  36. Είναι ο ιστότοπος σας “προσωρινός” ή είναι αρκετά ευέλικτος ώστε να είναι καλός για τα επόμενα 5 χρόνια;
  37. Είναι ενοχλητικές οι διαφημίσεις σας;
  38. Πόσο εύκολο είναι για έναν επισκέπτη να αφήσει ένα σχόλιο ή να γράψει μια κριτική;
  39. Μπορεί ο ιστότοπος σας να “εργαστεί” από μόνος του, χωρίς να ασχολείστε μαζί του;
  40. Υπάρχει άμεσο και διαθέσιμο back up;
  41. Τα “σημαντικά πράγματα” που παρουσιάζεται στην σελίδα σας, έχουν κρατηθεί σε back up πολλές φορές, σε πολλαπλές μορφές και σε πολλαπλές φυσικές τοποθεσίες;
  42. Πόσο χρόνο θα χρειαστείτε να μετατρέψετε εικαστικά ολόκληρο το site σας σε π.χ. ναυτικό μπλε με λευκό κείμενο;
  43. Αυτός ο χρόνος μετράται σε δευτερόλεπτα (φοβερό), λεπτά (καλό) ή ώρες (κάνετε λάθος πράγματα);
  44. Είναι η επωνυμία σας “συνεπής” μεταξύ του ιστότοπου σας, του έντυπου υλικού σας, του φυσικού καταστήματος σας και τέλος με εσάς ως ιδιοκτήτη;
  45. Οι περιγραφές των προϊόντων σας ακούγονται σαν να γράφτηκαν από ένα ανθρώπινο ον ή από ένα “νοητικά άρρωστο” ρομπότ;
  46. csc..com.gr - μαθήματα πληροφορικήςΣας ενδιαφέρει πραγματικά ο ιστότοπος σας;
  47. Είναι σημαντικός για εσάς;
  48. Είναι οι αναγνώστες -επισκέπτες και οι πελάτες σας σημαντικοί για εσάς ως άνθρωποι, ή μόνο ως πορτοφόλια;
  49. Θα ήταν θλιβερό – πραγματικά θλιβερό – για εσάς αν η ιστοσελίδα σας εξαφανιζόταν αύριο;
  50. Τι θα κάνατε αν γινόταν κάτι τέτοιο;

 

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.