Μια δυστοπία για κλικ σε διαφημίσεις

Μια δυστοπία για κλικ σε διαφημίσεις

Μια δυστοπία για κλικ σε διαφημίσεις

κλικ σε διαφημίσεις: Κατασκευάζουμε μια δυστοπία με τεχνητή νοημοσύνη, με ένα κλικ τη φορά, λέει η techno-κοινωνιολόγος Zeynep Tufekci.

Σε μια ομιλία που ανοίγει τα μάτια, περιγράφει λεπτομερώς πως οι ίδιες εταιρείες αλγορίθμων όπως το Facebook, το Google και το Amazon χρησιμοποιούν τους λογαριασμού σας, για να σας κάνουν να κάνετε κλικ σε διαφημίσεις, χρησιμοποιούνται επίσης τα στοιχεία σας για πολιτικές και κοινωνικές πληροφορίες.

Τα μηχανήματα δεν είναι καν η πραγματική απειλή. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει η ισχυρή  τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να μας ελέγξει – και τι μπορούμε να κάνουμε ως αντίδραση.

Αυτή η ομιλία παρουσιάστηκε σε επίσημη διάσκεψη TED:

Κλικ σε διαφημίσεις

Clickbait (από το click, κλικ, και το bait, δόλωμα) είναι υποτιμητικός όρος που περιγράφει το περιεχόμενο ιστοσελίδων που έχει ως στόχο την αποκόμιση κερδών από την διαδικτυακή διαφήμιση, σε βάρος της ποιότητας ή της ακρίβειας του άρθρου, στηριζόμενο σε τίτλους εντυπωσιασμού ώστε να προσελκύσει κλικ και στη συνέχεια να ενθαρρύνει την προώθηση του περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι επικεφαλίδες των clickbait άρθρων στοχεύουν στο να εκμεταλλευτούν το «χάσμα περιέργειας» (curiosity gap), παρέχοντας στον τίτλο πληροφορίες αρκετές για να κινήσουν την περιέργεια του αναγνώστη, αλλά όχι αρκετές για να ικανοποιήσουν την περιέργειά του αν δεν κάνει κλικ στον σύνδεσμο που οδηγεί στο περιεχόμενο.

Affiliate Marketing είναι ένας τύπος Performance based Marketing και αφορά προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Affiliate είναι ο Συνεργάτης ενός Δικτύου Συνεργατών (Affiliate Network), ο οποίος προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες ενός Διαφημιζόμενου στο διαδίκτυο.

Το Affiliate Marketing λειτουργεί ως εξής: Μια εταιρία ή επιχείρηση (Διαφημιζόμενος) ανταμείβει τους Συνεργάτες (Affiliates) για κάθε πελάτη ή επισκέπτη που οδηγούν στην διαδικτυακή τους ιστοσελίδα. Η ανταμοιβή μπορεί να είναι ένα ποσοστό προμήθειας από μια επιτυχημένη online πώληση (CPS), είτε ένα ποσό για μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως μια εγγραφή μέλους ή newsletter (CPL).

Ο Affiliate προωθεί Διαφημιζόμενες εταιρίες χρησιμοποιώντας διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες ή μεθόδους marketing μέσα από διαδικτυακές πηγές, όπως ιστοσελίδες, ιστολόγια, ηλεκτρονικά μηνύματα και άλλα πολλά.